1 .პროექტის სახელწოდება.ტერორიზმი კაცობრიობის საფრთხეა .
2 .პროექტის მთავარი იდეა - მოსწავლეები გაითავისებენ იმას ,რომ ტერორიზმი გლობალური პრობლემაა .დაინტერესდებიან და მოიძიებენ x x საუკუნის ბოლოს და x xi
საუკუნის დასაწყისში მომხდარ ტერაქტებს .
3 .პროექტის აქტუალობა --ძალიან აქტუალურია , მსოფრლიოს არაერთმა ქვეყანამ საკუთარ თავზე გამოსცადეს ტერორიზმის საშინელი შედეგები და პრობლემა კვლავ მოუგვარებელია .
4 .პროექტის მიზანი -- პროექტის მონაწილეები რეალურად აღიქვამენ ტერორიზმის საშიშროებას და სხვებსაც დაარქმუნებენ, ძიების პროცესში გაიძლიერებენ რუსული ენის ცოდნას ,განუვითარდებათ როგორც კვლევითი ასევე შემოქმედებითი უნარები.
5 .მონაწილეთა ასაკი --14-15 წელი
6. ვადები/ხანგრძლივობა--2 თვე .
7. მოსალოდნელი შედეგები -- სტუმრები ,მოსწავლეები და მასწავლებლები , რომლებიც გაეცნობიან პროექტის შედეგებს ( ნახატებს , ესეებს , ფოტო და ვიდეომასალებს ) დ
აინახავენ ტერაქტების დამანგრეველ ძალას და მეტად დააფასებენ მშვიდობას
8.პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები --სახელმძღვანელო ,კომპიუტერი ,,პროექტორი ,ფოტოაპარატი ,კამერა,ცარცი, დაფა .
9.პროექტის მსვლელობა --აქტივობები
1.მასწავლებელი სთავაზობს პროექტისთვის თემას .
2.არჩეული პროექტის დასამუშავებლად კლასი დაიყოფა ჯგუფებად, თითოეული იმუშავებს კომკრეტულ საკითხზე .
ა .ტერაქტის გაამომწვევი მიზეზები .
ბ .2001 წლის 11 სექტემბრის ნიუ იორკის ტერაქტი .
გ.ტერაქტები ევროპაში .
დ .ტერაქტები აზიაში .
ე .ტერაქტები პეტერბურგში .
3.ყველა ჯგუფი თავისი საკვლევი საკითხისათვის მოიძიებს მასალებს , პოგოპც პრესაში,ასევე კომპიუტერში
4. ინტერვიუს აღებით გაარკვევენ მოსახლეობის აზრს ტერორიზმის შესახებ .
5 .ჩაატარებენ დისკუსიებს თანატოლებთან .
6 .ჩაატარებენ ნახატებისა და ესსეების კონკურსს .
7 .მოაწყობენ პრეზენტაციას .
8.შეგროვილ მასალებს განათავსებენ საიტზე ან ბლოგზე .
10. საგნებთან და ესგ --სთან კავშირი- მოსწავლეები გაიუმჯობესებენ უნარებს შემდეგ საგნებში :
1. რუსულ ენაში -- წერის ,კითხვის , მოსმენისა და შემოქმედებით უნარებს.
2. ისტორიაში --შეისწავლიან ტერაქტებს რუსეთში 1993 წლიდან და დაუკავშირებენ ისტორიულ მოვლენებს .
3 .ხელოვნებაში --ნახატები, მუსიკალური კომპოზიციები , ფოტო--ვიდეო მასალის დამუშავება.
4. ეკოლოგიაში --მეტად დააფასებენ ჯანსაღ გარემოს .
5 .გეოგრაფია --ქვეყნების მითითებით გაიუმჯობესებენ რუკაზე ორიენტირების უნარს.
6.რელიგია --დაადასტურებენ რელიგიის მნიშვნელობას ტერაქტის მოწყობაში.
პროექტის ფასილიტატორი : მარი ლევერაშვილი .
პროექტის ფასილიტატორის ელ.ფოსტა marileverashvili58@gmail.com
საიტი/ ბლოგი.http://marileverashvili1.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment